Berra!

Hejsan!

 

Imorgon kommer det att bli en fullspäckad dag och därför passar jag på att blogga lite snabbt nu istället.

 

Idag har vi varit inne i stan med hela klassen. Vi åkte till Naturhistoriska riksmuseet. Först gick vi någon skum tipsrunda, ingen kunde några svar alls så vi chansade hej villt. Sedan var det lunch. Efter lunchen gick de andra och tittade på en film på Cosmonova och Tina och jag gick på en utställning som hette något i stil med Människans utveckling eller något sånt. Den var bra i af:D Sen sprang vi till tåget. När jag kom hem bytte jag om och begav mig till stallet. Karin som också är blind och som har ridit en hel del på hög nivå var där och tittade och kom med tips på hur vi kunde göra vissa saker bättre. Ridningen gick jättebra! Jag red BERRA, bäst!<3333 Var nog bland mina bästa lektioner hittills:-D Sen satt vi och pratade ett tag innan vi åkte hem.

Ikväll har jag duschat och pluggat en hel del tills på torsdag.

Oj, det här inlägget blev faktiskt riktigt kort;O Jaja, vi får väl höras snart;)

/Lollo<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0