Andra kursdagen

Hejsan!

 

Nu är det måndag kväll och jag har inget att göra. Igår var universums segaste dag. Vi var bara hemma och gjorde absolut ingenting. I och för sig var det ganska skönt men när det blev kväll blev det för segt så mamma och jag tog en promenad. När vi kom tillbaka träningscyklade jag, det gick mycket bättre den här gången.

 

Idag har jag knappt varit i skolan alls eftersom jag var på den andra kursdagen i Långbro. Vi jobbade lite med internet igen. Tyvärr kände jag inte att jag fick ut lika mycket av den här kursdagen som förra veckan. Efter kursen som slutade 11.30 åt vi lunch, vi tog med oss egen den här gången. Sen åkte vi tillbaka till skolan. Jag var med på Språkvalslektionen och SO:n innan dagen var slut. Ikväll ska jag plugga lite inför Franskaprovet på torsdag och eventuellt lite inför Engelskaprovet som är om två veckor. Vi hörs snart hoppas jag. (Om jag inte glömmer bloggen innan dess)!;D

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0