Äntligen fredag!

Hejsan!

Orkade tyvärr inte skriva igår för kände mig inte så pigg. Ska därför bara lite snabbt gå igenom dagarna sedan jag sist skrev. Torsdagen var som vanligt, skola och piano. Vi var också på sjukhuset i stan för en snabb koll eftersom jag hade hostat jättemycket ett tag. Men det var inget fel på mig, allt var bra. Så nu får jag bara hoppas att det försvinner snart. På kvällen gjorde jag inget annat en att lyssna på vargbröder – vålnadernas berg som jag hade köpt samma dag.

Idag har det varit rätt rörigt i skolan för idag skulle vi få veta vilka vi ska gå med i sjuan. På slöjden blev jag klar med mitt hängsmycke ganska snabbt så jag och min lärare drog upp till skolan där jag skrev en utvärdering om slöjdarbetet. Sedan var det engelska och efter det språkval. Vi hade muntligt förhör på läxan. Föresten, har glömt att skriva att jag har franska. Men nu har jag gjort det;) Sista lektionen var musik och den var värst för när den lektionen var slut skulle Marie ge oss veckobreven i vilka våra klasslistor skulle stå. Jag fick gå med alla jag hade önskat, det vill säga fyra stycken. Vi blev 24 i 7 A där jag ska gå, 16 killar och 8 tjejer. 12 av de är från vår klass. Jag är jättenöjd med klassen och jag hoppas att det blir bra i sjuan. Sedan tog jag taxin hem. Där har jag mest tagit det lugnt på rummet, lyssnat ut vargbröder har jag också gjort. Jag tyckte att slutet var jättebra! Fast det är tråkigt att man har läst ur serien nu, älskar ju den! På kvällen åt hela familjen i tornet. Gott. Sedan tittade vi på semiefinalen i talang. Jag tyckte att både Helena och Moa var värda en plats i finalen. Jag vet inte när jag kan skriva igen för har som sagt en fullspäckad helg framför mig. Men ha det så bra så hörs vi!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0