Teaterlägret 2012

Tja igen!

Internet fungerade så klart inte på lägret, eller snarare inte om man har en viss operatör i alla fall, jag ska byta! Hur som helst så har jag haft en kul helg ihop med roliga kompisar och en rätt kul pjäs. Alla i vår grupp kände varandra väl och vi uppfann rätt omgående är bra pjäs som byggde på hungerspelen och big brother och drev med dagens television. Den gick i korta drag ut på att det var två programledare och fyra rätt korkade och väldigt udda tävlande. Alla var i ett flygplan på tusentals meters höjd. Vi hade några riktigt fåniga tävlingar och sedan fick publiken rösta ut den sämsta som helt enkelt fick hoppa från flygplanet och dog. Jag hette Bubblan, var från Södermalm och gillade tuggummi och Chihuahuaor. Jag kom näst sist efter Vickan. Det var roliga stationer som vanligt fast vår grupp var rätt snabb på alla så vi fick mycket fritid. Annars hade vi en samling första dagen och musiktävling och disco som var så där om jag ska vara helt ärlig men aja :) Annars åt vi typ hela tiden och hade allmänt kul.
Idag spelade alla grupper upp sina pjäser för föräldrarna som vanligt. Vickan följde med mig. Vi var förbi morfars grav och stannade på fika hos min moster och hennes familj innan vi åkte hem. Nu sitter vi på mitt rum och tar det lugnt. Snart är det dags att komma Solsidan och så småningom sova, det är ju skola imorn och sen årskursbesök! Längtar!
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0