Vishet

Tjenare tjenare!

Kan någon förklara för mig varför teknik ska vara så krångligt? Jag ska bara flytta filer från USB till USB, kan det inte bara vara så enkelt att jag bara klipper och klistrar då? Nej det är mappar hit och mappar dit och så yes, det funkar för att straxt komma på att fan, det funkar ju inte alls, nu får jag börja om från början! Okey nu låter jag sur, men så farligt är det inte. Men dagens teknik ... ;)

Dagens dag har i af varit rätt nice. Har varit i skolan där det har flutit på som vanligt med Svenska, SO, Matte och Hemkunskap. Har redovisat mina prao och det gick bra och på Hemkunskapen gjorde vi korvstroganoff som blev ätbar och lite till. På kvällen har Coco varit här. Hon stack vid sex och sen dess har jag suttit här med USB, idrottsläxa och gud vet vad.

Igår hände inget intressant, var i skolan och hemma och tråkade.

I helgen är det dags att segla hem nya båten. Första turen med den, det blir kul :) Annars har jag inga speciella planer så det vet jag inget om förrän det händer.
Oj så filosofiskt det blev, slutar innan jag blir för vis av mig :D
/Lollo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0