Smått och gott

Tja!

 

Nu vet jag inte riktigt vad detta inlägg kommer handla om, men jag kommer nog på nåt smart snart.

 

Jag har inte gjort så mycket. Gymmat, spelat piano, skött skolan hemma och tagit det lugnt. Skolan är inte så himla påfrestande längre, i af inte så farligt att man känner att betygen är på gång och sommarlovet också.

Har följt Eurovision Song Contest en del. Många bra låtar, men allmänheten röstar inte med mig, typ hälften av mina favoriter gick vidare. Ska lyssna imorn också och heja på Sverige. Har en hel del väldigt kul och spännande saker uppbokade men det har inte tagit fart än.

I helgen ska vi vara på Yxlö. På lördag kommer vänner till oss som bor i Sydafrika halva året så vi har inte träffat de på länge. Vi ska kolla på Eurovision, det har vi gjort tidigare också. Dessutom ska jag på söndag spela in en musikvideo med Next Generation och det blir kul. Det är låten ”Du Skänker Mening Åt Mitt Liv” som är nån äldre låt som vi har spexat till lite. Det blir kul, vet inte riktigt vad vi ska göra men det brukar vara spännande.

Annars är det ngt mer, tycker det räcker så här. ;)

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0