Viktigt möte idag

Tja! :D

Sitter på luftmadrassen som Jacob och jag ska dela på i natt, vi har nämligen gäster. Det är släktingar på pappas sida som ska sova över här i natt.

Idag har jag haft en bra dag. Har varit på möte med SRF:s barnråd, Vickan och Clara ingår!:) Taxin körde en rätt lång omväg så kom försent men de hade inte börjat. Först pratade vi om kongressen som vi var med i i oktober och vad de hade gjort angående mottionerna vi fick igenom. En reporter från Oboj, en taltidning för synskadade var där och intervjuade oss. Sen var några från TPB (Tal - och Punktskriftsbiblioteket) och intervjuade oss om talböcker. Sen var det lunch, lasagne:D På eftermiddagen pratade vi om vad vi ska försöka göra i framtiden, om vi vill uppvakta någon politiker eller så. Sen pratade vi även om att resa någonstans ihop. Det var ju tänkt att vi skulle åka till Sarajevo i maj men så blev det inte. Norge, Spanien och Belgien kom på tal. Sen var klockan plötsligt halv tre och mötet var slut. Det kändes konstigt, hade knappt hunnit prata med alla och det var ett tag sen nu. Ska i af kanske träffa Vickan på påsklovet:) Jag kom hem straxt före mamma, pappa och våra gäster. Snart ska vi äta middag och kolla på melodifestivalen. Vet inte vem jag hejar på men jag vet i af vem/vilka jag INTE hejar på, ni får gissa själva. Han börjar b och slutar på jörn. ;)
Det var allt för idag, tjarå:D
/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Rolig dag!

2012-03-11 @ 00:16:02
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0