Var är mina läxor?

Hejsvejs!

Sitter just nu på mitt rum och glor eller vad det nu kan heta om man inte kan glo bokstavligt talat. I af ska jag berätta lite kort om en lugnt vecka hittills.
I tisdags var jag först i skolan och sjöng sedan med kören.
I onsdags var jag i skolan och bakade bland annat kärleksmums på hemkunskapen. Vi hällde på glasyren för tidigt så det blev som chokladbollar fast med en annan smet, inte så snyggt men det smakade bra. På kvällen pratade jag länge med Vickan och kollade på finalen i Svergies mästerkock. Det var spännande :)
Idag har det varit en lång men ok skoldag då jag har slöjdat, speak English, läst swedish, pratat francais (vet inte hur man gör sånt därnt roligt c) tagit en promenad på idrotten för kunde inte hitta på nåt annat när de andra spelade badminton och sjöng lite på elevens val.
Sen har jag varit hemma, har knappt mågra läxor och det känns riktigt strange :S Visste finns det lite att göra allt men passar på att slappa när jag ändå kan.
I helgen händer det lite mer. Imorn är det bara pappa och jag och sen på lördagen ska pappa, jag och mamma till nya båten och pyssla om den lite innan vi åker till min morbrors 50-årsfest. Kul att träffa släkten igen. Vi hörs!
/Lollo<3
Ps. Lugnt vecka, mycket bra Sverige ;)<3


Kommentarer
Postat av: sushi

hejhejsan from italy!!! the sun shines here! haha:D

2012-03-30 @ 14:35:52
URL: http://supersushi.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Haha, bra sverige:p

Kul att Sussie har det bra:)

2012-03-31 @ 20:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0