Tjejmiddag

Hejsan!

Har sååå tråkigt! Tiden bara sniglar sig framåt och den går inte ett dugg forför att man vill att den ska göra det. Men jag har i af haft en del kul också.

Igår var jag på tjejmiddag. Vi åt middag och körde minuten, då ska man utföra en massa svåra uppgifter på en minut precis som i programmet. Jag fick först en uppgift där det fanns 10 burkar med olika antal mynt i och så skulle jag sortera de i ordning efter hur många mynt det var i utan att känna hur många det var, jag fick bara gå på ljud och vikt men jag fick alla rätt!:) Sen fick jag den stora äran med kakan. Man skulle lägga en kaka på pannan och sedan bara med hjälp utav ansiktsmusklerna transportera kakan ner till munnen och äta upp den. Tre kakor på en minut, det gick mindre bra men fick i mig två kakor i alla fall. Förutom det blev det en hel del skratt och prat också.

Idag var Coco och jag på bluesmässa i kyrkan. De spelade nästan bara blues och bara lite prat av prästen. Det var rätt udda men kul. Har nu fyra gudtjänste kvar, får se vilka fler udda jag hinner hamna på före dess. Sen har jag pluggat och varit på konsert med blåsorkestrarna från kulturskolan där Jacob är med. Det var bra.
Nu ska jag äta middag och sedan kommer pappa hem senare ikväll.
Hörs!
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0