Att rida är inte så dumt

Tja:)

Nu har jag några lediga timmar och tänkte därför ägna några minuter av tiden till min kära blogg.

I torsdags hade jag prov i Franska som gick rätt bra, hoppas vi på. Sama sak med Matten igår. Det var mycket snack under provet men jag körde inte fast och därför gick det bra att fokusera på det jag höll på med. Pappa har åkt till Kittelfjäll med några kompisar nu och mamma var på middag igår så Jacob och jag hyrde en film, laddade upp med en massa godis och lagade tacos till det, kan det bli mer fredagsmys?:D Maten blev god, filmen var bra, vi såg Född till hjälte som är baserad på en bok som båda har läst och godiset var det inte heller något fel på precis ;)

Idag gick jag upp rätt tidigt för ridning. Har inte fått rida på nästa tre veckor, det kommer saker emellan hela tiden och längtade verkligen!:P Först fick jag veta att jag ska få en ny ridlärare för min gamla ska sluta. Kändes trist men det blir spännande med ny lärare. Trots det gick ridningen bättre än vanligt. Red Chess, han är seg, stor och lite klumpig men otroligt snäll och fick rätt bra fart på honom efter ett tag. Är supernöjd trots allt:-D Sen har jag varit hemma och ätit lunch och slöat. På kvällen ska jag på tjejmiddag hos en kompis, ska bli superkul!:)
De va de de, hare!;)
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0