Inte för att skryta, men jag har sommarlov!

Hey!!!

 

Jag har SOMMARLOV!!! Fattar ni hur bra det känns! Inte för att jag har slitit ihjäl mig under åttan, det har varit lättare än jag trodde men ändå!

 

Det blev en mysig avslutning i solen med sång, rektorns tal och stipendium och nior som grät. Det var rätt bra. Sen gick vi till klassrummet och fick betyg. Är hur nöjd som helst! Allt var bra. Den här terminen fick vi betyg i alla ämnen, förra terminen hann vi inte läsa alla. Och det bästa, jag fick A i Matte!

Sen var jag nere på Svanis också. Brorsan fick mattestipendium, stolt syrra. Han spelade även piano när vi sjöng den blomstertid nu kommer och det var också bra.

 

Sedan dess har jag bara njutit av sommaren hemma med lite studsmatta, sol och prat med Vickan.

Ikväll ska jag på Nixtafesten. Nixtagården är ungdomsgården här. Mange Makers kommer och det blir nog kul. Ska gå med Coco, hon sover även över här i natt.

Så vi hörs väl alla sommarglada människor! ;)

/Lollo<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0