Den lever!

Hej!

 

I morse så skulle jag försöka väcka min mobil, som varit och tagit ett dopp tillsammans med mig.

Som de på Phone House inte trodde skulle ha en chans.

Men ha, den lever! Och funkar perfekt! Dock vill jag inte ta ut nån seger i förskott, det kan ju skita sig senare, men det är ändå rätt coolt ;) Bra kämpat mobilen :D

Inget ont om de på Phone House, det är nog inte så sannolikt att en I phone överlever ett rejält vattendopp ;)

 

Det betyder också att jag kanske kan blogga lite nu när vi åker ut med båten, vad sägs om det?

 

Annars då?

 

Har hunnit med att bland annat spela in alla filmer till LSS. I måndags spelade vi först in personlig service, där hittade vi ingen riktig brukare så jag intervjuade en som kunde mycket om det så det gick ändå bra. Sen spelade vi in avlösarservice. Det var en lite tjej på sju år, hon var gullig men inte så villig att ta allt två gånger så det gick väldigt fort. Igår spelade vi in ledsagning. Det var ett av de roligare avsnitten, dels för att det var en bra intervju och svaren var bra, dels för att jag själv kände igen mig i svaren från brukaren. Även fast jag inte ingår i LSS så är jag ju rätt bekant med ledsagningen och dess fördelar.

 

Annars så har vi fixat båten. Vi åker ut med Samira och Björn idag. Vi firar på Lacka. Sen ska vi vidare och kommer hem på söndag. Vi sover hemma söndag till måndag och sen ut igen till söndagen efter det. Då är vi hemma en natt och sen åker jag till Vitsgarn! Hjälp, jag har redan börjat packa och det är såååå mycket grejer. Var hemma hos Coco i förrgår och planerade lite bland annat och tre veckor kräver en del utrustning. Vi passade även på att fiska, vi fick en pytteliten abborre ;D

 

Tycker det räcker med grejer som man ska hinna med under första veckan när man har sommarlov.

Vi hörs ute på böljan!

/Lollo<3

PS. Sorry om dessa inlägg ser något annorlunda ut, kontot är skumt så gör de som snabbinlägg istället... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0