Ska läsas om man har lika tråkigt som jag just nu

Hejsan!

Har egentligen inte direkt superintressant att berätta men kände för att blogga en stund.

Jag har haft en alldeles vanlig början på veckan. I måndags i skolan gick brandlarmet två gånnger, det är typ det mest intressanta som hände den dagen. Annars jobbar vi vidare med ljud, miljö, jobbar med våra gubbar på bilden, jobbar rent allmänt med Franskan och ja, det rullar på. Vi får en del läxor och ännu fler underrättelser om prov efter prov. Den här veckan har vi i af bara ett prov, i Geografi som sagt. På kvällen på måndagen tränade vi i af på gymmet också.

Idag har det varit en larmfri dag. Nu på eftermiddagen har jag sjungit med Rockkören och pluggat en del. Mamma och pappa är på NSS-möte som vanligt så jag har jättetråkigt som ni kanske ser i detta dödligt ointressanta inlägg.
Jamen då ska jag väl sluta skriva då och kanske göra något vättigt, typ sova xD
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0