Ibland är det bra att vara spontan

Hejsan!

Jag är så trött och seeeg! Huvudet känns helt tomt och skolan känns helt främmande än så länge.

I onsdags var det första riktiga skoldagen. Vi hade SO och Svenska då vi diskuterade barnens rättigheter och språkhistoria. Vi hade Matte också där vi började på ett nytt kapitel. Efter lunchen hade vi första hemkunskapen sedan i slutet av femman. Vi gick igenom betygen, planering och lite grundläggande regler och sådant. Sedan gjorde vi fruktsallad. Jag jobbade med Coco. Vi fick i uppgift att blanda saft. Coco följde med mig hem efter lektionen. Vi var hos mig ett tag och filmade lite grejer och så. Sedan ville jag att vi skulle åka hem till henne. Då föreslog hon att jag skulle sova över hos henne. Det gick för föräldrarna så jag har sovit hos Coco i natt. Vi tittade på tv, åt middag och pratade. Trivs bra hos de. Sov på en luftmadrass hos Coco så sov rätt gott på natten.

På morgonen gick vi upp straxt före sju. Vi gick till bussen halv åtta. I skolan hade vi träslöjd först. vi ska hugga ut ett ansikte i trä. Sen Engelska då vi bara pratade och fick läxa, Svenska då det var språkets historia, Franska då vi inte gjorde så mycket mer än att prata, Idrott då vi hade styrketräning. Jag har valt musik på elevens val men vi skulle ha våra gamla idag så hade syslöjd. Helt meningslöst, jag försökte mig på lite olika flätor men det gick åt skogen. På kvällen har jag slappat.
Det var allt för mig;)
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0