Go Sverige!

Hejsan!

Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på Serbien mot Sverige i handbolls EM. Just nu står det 8-6 till Serbien, heja Sverige!

I af. Igår var jag och Coco på gudstjänst nummer 3. Det var för konfirmander i en annan församling och deras föräldrar så det var inte som en riktig gudstjänst. Sedan tog vi taxi till ridningen. Jag red Cheri, det gick väldigt bra. På kvällen kom farmor och vi firade mamma lite. Vi åt middag och fikade.

Idag var min kompanjonlärare sjuk men det har gått bra. Hade NO förhör på morgonen som var lätt, bara 3 frågor. På SO:n började vi med Amerikanska revolutionen. På bilden fick jag på klänningen på min lucia och det blev rätt bra. På mentorstiden satt jag och lyssnade på talbok och på Franskan jobbade jag med översättningar. Började spela för en ny pianolärare idag, anna-Lena är sjukskriven. Hon verkar helt ok men det är svårt att säga än så länge. Vi gjorde gehörsövningar. Sedan har jag och pappa gymmat.
Nu står det 11-10 till Serbien, kom igen nu Sverige!!!
Vi hörs!
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0