Filminspelning

Hejsan!

Igår gjorde jag absolut ingenting och det var därför jag inte bloggade då. Idag har jag däremot gjort lite mer.

Hade en slapp morgon. Efter lunchen åkte jag, Jacob och mamma in till stan. Vi som har varit med och gjort den här boken skulle spela in några korta enkla filmer. Inget avancerat, bara säga lite citat ur boken och föra några dialoger. Jag skötte inledningen och pratade lite om min dator i skolan och att den är viktig eftersom jag gör allt på den. Sedan spelade de andra in några grejer och gjorde en liten minipjäs om hur man ska göra på olika möten och läkarbesök för att den man ska prata med ska tala till den berörda och inte till föräldrarna. Efter två och en halv timme med mycket skratt och failade citat var vi klara. Mamma, pappa och Jacob mötte upp mig och vi åkte hem. Nu på kvällen har jag varit med Jacob och kollat klipp på youtube och sånt.
Gud vad jag är trött. Har sovit rätt mycket men känner mig ändå helt död i hjärnan redan! Tänk hur det ska bli i skolan;) Längtar verkligen inte till skolan, men när man är där brukar det inte kännas så farligt och ändå vara rätt kul:)
Aja, vi hörs väl snart dårå;D
/Lollo<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0