En inte alldeles för lång promenad

Hejsan!

Ännu en dag på det nya året, och en dag närmre slutet på lovet.

Idag har jag bara varit hemma i stan. På förmiddagen gjorde jag inte så mycket. Vid tolv skjutsade pappa och jag Jacob till tåget, han ska åka skidor med en kompis i några dagar. Sedan åkte vi och åt på pizzeria. När vi kom hem bestämde vi oss för att gå ut på en promenad med Rocky på Lövhagen. mMen när vi kom dit hade vi glömt koppel så vi åkte hem och hämtade det. Sedan när vi var tillbaka på Lövhagen började det regna så vi satt kvar i bilen ett tag för att se om det skulle gå över. Det gjorde det inte så vi åkte hem. Sedan när vi var närar hemma så slutade det nästan att regna,det bara duggade. Vi bestämde oss för att gå runt ön. sedan efter en stund vandring började det regna så vi bestämde oss för att vända hem. Men nedanför backen slutade det regna nästan igen så vi sa att vi skulle gå till bryggan, det är väldigt kort dit. På vägen dit träffade vi en granne som vi pratade med en stund ininnan vi till slut kom till bryggan och till slut hem! Allt sammans tog väldigt lång tid men så mycket promenerande blev det ju inte;) Senare på kvällen var vi hos farmor och åt middag. Det var helt ok, vi åt kött och potatis och glass. Nu på kvällen har vi bastat och ny ska jag bara ta det lugnt.
Hörs!:D
/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: sushi!!!

vad fint att se din blogg igen! min syster sara och hennes man simone är här med min lilla systerdotter matilde! vet du, hon är blond! och förhoppningsvis har hon gröna ögon (mellan grått och grönt, för hon är 5 månader och man ser inte hennes ögonfärg så bra)god jul och gott nytt år lollo! ps: vet du vad jag fick bla på födelsedagen? en ny mp4 som man kan ha 1200 låtar i! ciao1

sushi:D

2012-01-05 @ 21:43:09
URL: http://supersushi.blogg.se/
Postat av: sushi!!!

vad fint att se din blogg igen! min syster sara och hennes man simone är här med min lilla systerdotter matilde! vet du, hon är blond! och förhoppningsvis har hon gröna ögon (mellan grått och grönt, för hon är 5 månader och man ser inte hennes ögonfärg så bra)god jul och gott nytt år lollo! ps: vet du vad jag fick bla på födelsedagen? en ny mp4 som man kan ha 1200 låtar i! ciao1

sushi:D

2012-01-05 @ 21:43:28
URL: http://supersushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0