En lugn men bra helg

Hejsan!

En kort och rätt händelselös helg har jag haft men tänkte blogga lite snabbt om den.

I lördags var vi på Yxlö med en granne till oss och kollade elen. Vi fikade och grillade korv vid havet, super mysigt var det! Sen var vi hos farmor en stund och fikade innan vi åkte hem. Köpte godis på vägen hem. Väl hemma tog vi det lugnt. På kvällen åt vi middag och godis och kollade på melodifestivalen. Vissa var sjukt dåliga, vissa var ok men ingen som var helt perfekt enligt mig.

Idag på förmiddagen var vi vid båten som ju snart ska säljas och plockade ur en del grejer som vi ska ta med till den nya båten. Killarna var kvar ett tag. Jag pluggade hemma, vi åt lunch och mamma och jag gick ut med Rocky en stund.
Nu har vi ätit middag. Nu på söndagskvällen ska jag titta lite på tv och gå och lägga mig tidigt, ska bli skönt. Har hemkunskapsprov och SO prov i veckan, pluggar för fullt.
Så, detta var min helg!
Vi hörs!
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0