En bra dag

Hejsan!

En dag kvar och den blir lugn.

Har haft en bra dag. Hade sovmorgon till halv tio. Vi skrev engelskaprov första lektionen. Det var ganska lätt med grammatiken och så, däremot hör och läsförståelsen var lite svårare. Vi hade Franska innan lunch. Efter lunch hade estetlinjen konsert. Det var rätt bra. Sen hade vi elevens val. Vi ska ju göra en välgörenhetskonsert och nu är det bestämt att jag ska sjunga Can you feel the love tonight med Sussi. Efter skolan stack jag hem, duschade och åkte till frissan. Kapade ca 10-15 cm men har fortfarande rätt långt hår. Det känns skönt men lite ovant. Har klippt kortare och kortare senaste tiden men tar en del i taget, så blir jag väl nöjd någon gång.
Var det allt? Tror det. Hade SO prov igår. Gick sådär, valde helt fel saker att skriva om så särskilt argumenterande blev det inte precis.
Och grattis Viktoria och Daniel för er bebis, det tycker jag ni har förtjänat! :) :D <333
Ha det!
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0