4-2=2

Hejsan!

Nu var det tisdag igen. Snart är det looov! Men innan dess har jag lite saker att klara av i skolan. Trodde först att jag skulle ha 4 prov den här veckan i SO, NO, Franska och Engelska. Sedan fick vi veta att vi inte skulle ha något prov på NO:n och Franskaprovet blev uppskjutet så det blev bara två kvar! :) Bortsätt från att plugga och vara i skolan så har jag haft mina vanliga aktiviteter. Var hos farmor ett tag igår och det var helt ok. Idag har jag sjungit och ätit semlor, aja, bara en men det räckte gott och väl, blev proppmätt!
Nu orkar jag inte skriva mer, är trött och telefonen har dåligt batteri. Ska bara säga en sak till föresten.
Idag på idrotten dansade vi. Coco höll i det och det var jättebra och vi hade super kul! Att dansa är väl inte riktigt min grej men det var kul :)
Klart slut ;D
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0