Jag är en upptagen person ;)

Hejhej!

Är trött i fötterna efter allt repande med Fantasy In Rock. Idag var det genrep i tre timmar och det känns i fötterna för man är trött, i huvudet för man har huvudverk och i munnen för man är törstig. Men det är värt det för det är vädligt bra och kul är det med.

Innan detta rep var det måndag, ja tisdag också men vi börjar med måndagen;) Jag var på prao som jag brukar. Gjorde inte så mycket på förmiddagen, förberedde bara min intervju med Vickan som jag gjorde efter lunch. På kvällen kunde vi inte gymma eftersom båten, den gamla som ska säljas skulle sjösättas. Hade inte piano heller så var hemma, hade tråkigt och pratade med Vickan efter ett tag.

Idag har jag haft mer att göra på radio. Har spelat in försnacket till mitt program och klippt och redigerat som 17 ;D På kvällen var det som tidigare skrivet genrep inför Fantasy. Är inte med på de två konserterna imorn för då är det prao men på torsdag kör vi!
Så vi hörs väl då, senare eller tidigare. Tja!
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0