Utö helg

Hejsan!

 

För en gångs skull känner jag mig inte så trött på en söndagskväll. Det kan bero på att vi bara har hållit oss inom de vanliga rutinerna den här veckan dvs...

 

I måndags började vi gymma och det kändes riktigt skönt att få börja igen. Hade även piano.

 

I tisdags var det en lång och kämpig skoldag. På kvällen övade vi i Rockkören, vilket som vanligt var kul.

 

I onsdags red jag och det gick mycket bättre den här gången än sist. Fick Vasaris den här gången:D

 

I torsdags var jag hemma och pluggade efter skolan.

 

I fredags var Jacob hos en kompis. Mamma, pappa och jag gick och åt på pizzerian tillsammans vilket var jättegott.

 

Igår på eftermiddagen tog vi Tettina till Utö där vi har legat under natten.

 

Vi kom hem för några timmar sedan. Märker att det inte finns så mycket att skriva mer om den här veckan. I skolan är det ganska mycket att göra och läxorna blir fler och fler. Ändå känns det inte så jobbigt en så länge.

Nu ska jag gå och bada Rocky. Han tycker det är helt okej att bada vilket gör att den proceduren brukar gå ganska snabbt. Sedan brukar han rusa runt i hela huset för att bli torr och det brukar vara rätt kul att titta på. Knasvove;)<3333

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0