Stockholm igen

Hejsan!

 

En nyduschad Rocky springer just nu runt i hela huset för att försöka bli torr. Han är så charmig<3333!

Den här veckan har varit helt ok i skolan. Hade engelskaprov idag som gick sådär. Jag gillar verkligen inte engelskaprov, hoppas det gick någorlunda bra i af. På fritiden har jag hunnit spela piano, gymma, rida, sjunga med Rockkören och besöka Next Generation. Ska ju gästspela på Älvsjömässan om en och en halv vecka och det var det vi repade inför. Det var kul att träffa gänget igen men eftersom det trots allt inte var så länge sedan jag slutade kändes det inte så konstigt att komma tillbaka en träning.

Ikväll har jag inga speciella planer mer en att jag ska plugga lite och prata med Vickan. Imorgon ska Coco och jag till Farsta och shoppa lite och i helgen ska vi hålla på med båten.

Bloggar as soon as I can!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0