Plugg och åter plugg

Coucou!

 

Det betyder hejsan på franska;) Skriver ju alltid det:D

Tänkte lite snabbt uppdatera vad som händer just nu.

I måndags var det en helt vanlig skoldag och på eftermiddagen hade jag piano och gym som vanligt.

 

I tisdags var det veckans segaste skoldag som alltid. Det är mycket prov just nu, det känns som om vi i princip får tillbaka och skriver prov hela tiden. I tisdags fick vi i af matten tillbaka men det har varit så mycket diskussioner om hur man ska rätta proven att jag inte riktigt vet vad jag fick än:S På kvällen var det ingen kör eller rättare sagt, jag gick inte. Var hemma och pluggade inför franskaprovet.

 

I onsdags var det veckans kortaste dag. Vi fick tillbaka vårt andra prov i historia och fick även de betyg som vi ska få i historia till jul. Vi har även fått det i biologi och det känns faktiskt lite kul att veta även om det nog bara är nyhetens behag. Coco följde med mig hem. Vi gick ut med Rocky och pluggade franska. Hon följde med till ridningen. Jag red Tuti igen, världens mest spidade häst. Sedan åkte vi hem. Efter middagen åkte vi till kyrkan där jag skulle sjunga med rockkören och Coco dansa. Det var en konsert till förmån för världens barn. Konserten gick ganska bra.

 

Idag har det varit en lång skoldag. Franskan gick rätt bra känns det som. Imorn ska vi få tillbaka fler prov. Vi kommer även ha den årliga orientering tävlingen på lövhagen som vi har varje höst. Jag ska springa med Coco. HEJA OSS!;D Ikväll har jag tagit det så lugnt jag bara kunnat, har inga läxor till imorn, känns jättebra! Vi åt ärtsoppa och pannkakor ikväll, super gott!:P

Vi höres!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0