Dagarna går och går

Hejsan!

 

Jag har nu precis kommit hem från skolan och insett att ännu nästan en hel skolvecka har gått och inte kan jag förstå vart den har tagit vägen. Ett tag gick tiden väldigt långsamt men nu är det bara måndag och fredag om vart annat. Nu känns det bra att det bara är en vecka och en dag till höstlovet så man får ta en paus från skolan lite. Den här veckan har i alla fall inte varit jobbig, vi har inte haft några prov och ska inte ha det imorgon och inte mycket läxor alls. Det här har i af hänt...

 

I måndags var jag i skolan, tränade och spelade piano.

 

I tisdags var det ingen kör så jag var hemma själv med mamma, killarna var i stan. Pratade en snabbis med Vickan också. Vi ses ju nu på lördag på kongressen, jag längtar! Det kommer flera dit som jag känner väl och det blir också kul. Sen är det ju inte långt kvar till teaterlägret heller.

 

I onsdags slutade jag halv tolv. Hann precis hem och gå ut med Rocky innan jag skulle iväg och rida. Red Chess som är raka motsatsen mot Tuti. Stor och långsam men väldigt snäll. Fast det är ju Tuti med;) Det gick i alla fall väldigt bra. Var hemma en snabbis och duschade innan mamma och jag åkte till Globen. Det var det där bokprojektet igen. Vi skulle träffa några från Handisam och prata om hur man bäst kommer ut med böckerna och vilka man vill nå. Det var ett intressant och bra möte.

 

Idag var skolan okej. Vi boxades på idrotten vilket var kul, boxades mot Coco, missade inte plattorna en enda gång! Annars kan ju det vara lite av en risk med att boxas mot ett blindstyre, haha;D Ikväll ska jag läsa lite Engelska, annars ska jag ta det lugn. Helgen kommer vara ganska intensiv, särskilt lördagen.

Vi hörs snart!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0