Mycket pågång...

Hejsan!

 

Nu har jag precis pluggat. Vi har fått mer hemarbete än jag trodde vi skulle få redan nu så snart efter lovet. Har två prov nästa vecka, båda i matte, en a och en b-del olika dagar och så lite läxor i olika ämnen. Men nu ska jag sluta snacka skola.

 

Jag har haft en lugn vecka med bara de gamla rutinerna. Att gymma igen efter lovet kändes bra, har inte direkt sprungit så mycket och det blev rätt mycket choklad på lägret haha;D

Sedan på tisdagen var det rockkören. Har blivit väldigt hes efter lägret och även om det inte hörs längre när jag pratar så känns det dess då mer när jag sjunger.

 

Igår var det ridning, jag red Chess och det gick ganska bra.

 

Skoldagen var rätt kul idag och försvann rätt fort för att vara en torsdag. Jag syr fortfarande på mina joggingbyxor på syslöjden men de börjar bli klara nu. På Engelskan knatade vi vidare med en massa övningar, i Svenskan diskuterade vi en bok och på Franskan hade vi läxförhör. Efter lunchen skulle vi ha idrott. Vi spelar innebandy och håller på med gymnastik nu och jag tog med mig en showdown boll att ha som innebandyboll. Coco och jag hittade på någon ny sport, kalla det blindgolf, där man skjuter på en just sådan boll med en blindkäpp. I omklädningsrummet var det rätt kul haha;)

Ikväll har jag pluggat och tagit det lugnt.

 

Om veckan var lugn blir helgen dess totala motsats. Imorgon får jag och Jacob vara ensamma, mamma och pappa ska på NSS-festen. På lördag ska vi alla åka och titta på Jacobs fotbollsmatch innan vi sticker till båtmässan där vi så klart kommer att vara väldigt länge som de båtnördar VISSA av oss är. På söndag ska jag göra mina första inspelningar till Next Generations nya skiva som jag kanske har glömt att skriva om. Vi ska göra något lite annorlunda och spela in en skiva med gamla melodifestivalenlåtar från 60, 70, 80, 90 och 2000-talet som vi har gjort om lite så att de låter lite mer moderna men ändå är rätt lika originalet. En massa gamla nextare ska vara med och bland de jag. Sedan ska jag på SRF:s återträff för årets sommarläger med Stockholm och Gotlands län. Vi ska ha chokladprovning och äta ute. På allt detta har jag en del att göra till kommande skolvecka, får se när jag hinner, om jag hinner passa in det mitt i allt. Ja, det kommer jag att hinna, jag hinner alltid mer än vad jag tror när det gäller skolan tyvärr. Åtminstone om jag tror att jag inte gör det, annars brukar det vara helt tvärtom, i alla fall för mig. Nu ska jag sluta skriva en massa strunt, vi hörs!

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: sushi!!!

hej lollo!! vad kul att du skrev om blindgolfen hahahha, det var kul ja! förresten är min blogg inte längre lösenordsskyddat så du kan gå och titta till när du kan<3 ses imorgon:D your friend

Sushi:D

2011-11-14 @ 17:13:48
URL: http://suspersushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0