Lugna dagar...

Hejsan!

 

Nu är det söndag kväll. Jag har haft en ganska lugn helg och veckan har varit väldigt lugn i skolan också.

 

I tisdags var det som vanligt i skolan och inget hände efter den heller. I onsdags efter skolan var jag i stan och vi pratade om boken som snart är klar. Sedan var jag på Next G-träning, vi pratade mest och sjöng väldigt lite den här gången. Efter skolan i torsdags var jag hemma och pluggade, mamma och pappa kom inte hem förrän vid sju och då pratade jag med Vickan väldigt länge;) Efter skolan i fredags åkte vi ut till Yxlö. Ridningen blev tyvärr inställd. På Yxlö har det inte hänt så mycket, vi har tagit det väldigt lugnt. Idag åkte vi hem från Yxlö vid elva. Vid tre åt vi lunch med farmor och pappas bror på en restaurang här i Nynäs. Det var gott. Nu ikväll ska jag ta det lugnt och kolla på finalen i Mästarnas Mästare. Skolan blir inte direkt så jobbig den här veckan eftersom vi bara går tre dagar. Sen är det lov och då ska vi åka till Västkusten och fixa båten och segla lite. Skönt det ska bli.

Ha det så bra!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0