Sommarlov!

Hejsan!

 

SOMMARLOV! Nice! Äntligen lov!

Nu är det torsdag kväll och jag sitter här och är glad att det är lov. Vi hade en jättebra avslutning i skolan tidigare idag. Först den vanliga ceremonin på skolgården med stipendium, sång och tal. Sedan fikade vi i klassrummet. Mamma kom och hämtade mig och vi gick ner till Svanis avslutning. Jacob var konferencier och han var jätteduktig. Sedan åkte han, jag och pappa in till stan och handlade, pappa kollade till sin bil som vi ska sälja och så åt vi lunch på en pizzeria. Sedan har jag varit hemma och försökt fatta att jag nu är klar med sjuan. Sjuan har i och för sig inte varit särskilt jobbig. Jag trodde faktiskt att den skulle vara tuffare, men det är bara att tacka och ta emot eftersom åttan är mycket tuffare än så.

Ska också snabbt berätta om vår ytterst blöta mentorsdag ute på Lövhagen igår där det bara var meningen att vi skulle sola, bada och ha det skönt. Kunde ha blivit bra om det inte var för att regnet öste ner större delen av tiden. Alla blev genomsura och åkte hem vi tolv. På kvällen igår firade vi också farmors 81-årsdag på Yxlö med en god middag tillsammans.

Nu ska jag sluta. Ha det bra!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0