En vecka

Hejsan!

 

Igen... Nu är det söndag. Vi har precis ätit lunch. På eftermiddagen ska vi hem till farmor och Karl-Erik, han har fått komma hem nu!

 

Den här veckan har varit ganska händelselös, i alla fall i skolan. På fritiden har jag varit inne i Stockholm och sjungit, spelat piano och sjungit med rockkören som vanligt. Igår var vi i Next G inne i Stockholm och spelade in en ny musikvideo till en låt som heter ”Shanti Shanti.” Först var vi i fryshuset i Stockholm på en scen där. Vi stod och sjöng låten om och om igen medan de filmade oss. Sedan åkte vi till en skola och spelade in lite olika scener där. Hoppas det blir bra. Att spela in en musikvideo kan vara både jobbigt och kul. Man får oftast göra mycket roliga saker men det kan vara jobbigt och ta om allt hela tiden och framför allt har man oftast hunnit tröttna på låten som videon är till för innan dagen ens är slut. Jag tror i af att den här videon blir bra, vi har gjort ett antal musikvideor innan och alla har blivit bra på sitt sätt. På kvällen var jag, mamma och Jacob hemma och kollade på melodifestivalen och åt godis, pappa är i Österrike och åker skidor.

 

Idag har jag gjort absolut ingenting, bara legat uppe på rummet och lyssnat på andra delen i hungerspelstreologin som heter ”fatta eld”, superbra!

Vet inte vad jag mer ska skriva, känns inte som det händer så mycket just nu, lite därför jag inte heller orkar skriva.

Ha det så bra får vi se när vi hörs igen.

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0