Andra advent

Hejsan!

 

Andra advent redan! Men ingen snö. Saknar verkligen snön! Hoppas det kommer lite snö till jul i af. Snart börjar ju skidsäsongen också och då är ju liksom snön ett måste. I alla fall.

 

Min vecka och helg har inte bjudit på särskilt mycket. Veckan var som vanligt. Engelskaprov och Franskaprov som jag ska göra nästa vecka istället. I helgen har vi varit på Yxlö och sovit över. I fredags var mamma och pappa på julbord och Jacob och jag sov ensamma hemma. Det gick bra. Vi skulle se Harry Potter och dödsrelikerna del 2 men det var något fel på filmen så vi kunde inte se den.

I början av nästa vecka kommer jag ha mycket att göra. Har Franskaprov och matteprov a och b-del två olika dagar. Men sedan är det ju inte så lång tid kvar till jullovet och den sista veckan brukar inte vara så intensiv. Nästa helg ska jag på tjejhelg tillsammans med några andra synskadade. Jag känner nästan alla. Det ska bli jättekul, Vickan och Clara kommer bland annat. Det var väl allt.

Vi hörs!

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: LJ photos&texts

Längtar till tjejhelgen! :D <3

2011-12-07 @ 22:33:04
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0