Tre lugna dagar i af...

Hejsan!

 

Som väntat har jag haft en ganska lugn halv vecka i alla fall.

 

I måndags var både mamma och pappa och jobbade så jag var ensam hemma. Jacob är på seglarläger och kommer inte hem förrän på lördag. När både mamma och pappa kom hem åkte vi till Lövhagen och sprang. När vi sprang började det regna ganska mycket så till slut var vi genomsura. Dessutom var åskan riktigt nära så det var ganska obehagligt. Jag har bara sprungit en gång under båtsemestern men det gick förhållandevis bra trots att jag kände mig trött och stel.

 

Igår var jag också ensam hemma. Jag spenderade dagen vid telefonen, med Vickan så klart;)

 

Idag har det sett ut likadant. Det kan bli ganska långtråkigt att vara hemma själv så länge men samtidigt är det lite skönt. När pappa kom hem vid fem åkte vi till Lövhagen igen. Det var jättebra springväder. Svalt och mycket syre i luften. För mig gick det bättre än i måndags och nu känns det också riktigt bra.

I helgen ska vi ut med Tettina (segelbåten). Vi ska åka på fredag, hämta Jacob på lördag och sova en natt till på något annat ställe, det är inte riktigt bestämt var än.

Ha en fortsatt bra vecka!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0