Fredag och ridning

Hejsan!

 

Fredag eftermiddag och jag har precis duschat efter ridningen. Fick rida Vasari. Jag har aldrig ridit honom förut men det gick riktigt bra<3 Idag har jag varit rätt trött i skolan. På SO:n läste vi om antiken och svarade på frågor. Sen kom en journalist som har skrivit en bok om groming. Vi ska läsa hennes bok och säga lite om vad vi tycker och tänker om den. Några stannade för intervju men jag ville inte, det kändes som om jag hade fått nog av det för ett tag. På Engelskan var det läxförhör för oss som var där. Efter lunchen var det Svenska. Jag skrev ut min berättelse som jag har skrivit. Den heter ”Spegeln” och handlar om en tjej som hittar en spegeln i vilken hon kan se framtiden. Sen läste jag ett tag. När jag kom hem tog jag det lugnt innan mamma kom och skjutsade mig till ridningen. Annars har veckan väl varit ganska lugn (lugn med mina mått mätt och dem är kanske inte så bra eftersom vi gör förhållandevis mycket;D) I helgen ska mamma och jag på kryssning. Leif fyller 50 år och har bjudit med sina vänner och oss nextare på kryssning till Mariehamn. Ska bli jättekul, längtar verkligen! Bloggar snart igen!

/Lollo<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0