Veckan som varit

Hejsan!

 

Nu ska jag snart gå och duscha och sen gå och lägga mig för det är rätt sent nu. Veckan som varit har varit ganska lugnt, skola, ridning och Next G-träning ungefär.

 

I skolan har det flutit på som vanligt så där finns inte mycket att berätta. I måndags var jag bara hemma på kvällen, tog det lugnt och pluggade lite. I tisdags red jag igen, Chess den här gången. Jag har aldrig ridit honom förut men han var bra fast lite seg:-D

Igår var det Next G-träning det gick ganska bra. Vi ska åka till Kolmården på fredag, jag längtar! Vi sover över där en natt. På lördagen är vi sedan där och tittar på alla djuren och på kvällen ska vi sjunga på en fyrtioårsfest. Det blir nog kul.

Idag har jag varit i skolan. På dagens schema var det SO, Matte NO, Idrott, Språkval och elevens val. Jag missade dock NO.n, var på Friends och elevrådsfotografering. Andra NO-lektion jag har missat den här vecka, fy på mig! Under elevens val höll vår grupp på att öva några låtar vi ska spela på lunchkonserten om några veckor. Vi övade på Lovestory den här gången, jag ska spela piano till den. Nästa vecka ska vi sjunga This is the life och då ska jag sjunga solo, eller försöka i af;) Ikväll har jag varit hemma, cyklat med pappa, läst på Engelska och diskuterat politik eftersom det är skolval imorgon:)

Nej nu måste jag gå och duscha, vi hörs!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0