Norrköping

Hejsan!

 

Nu har hela familjen precis varit på Gröndalsskolan, mamma och pappa har röstat. Den här helgen har varit jätterolig, så nu vill jag berätta om den!

 

I fredags efter skolan åkte jag hem och packade det sista innan mamma kom. Vi åkte in till stan och hämtade Klara och Avan som vi också skulle skjutsa till Norrköping. Leif kunde tyvärr inte följa med eftersom han var sjuk. Men vi klarade oss rätt bra ändå. När vi hade anlänt till stället vi skulle sova på packade vi upp tills alla hade kommit. Mamma och jag delade rum med Richard och hans mamma. Till middag åt vi kyckling, det var jättegott! Sen gick vi igenom hela programmet som vi skulle köra dagen därpå innan vi fick göra vad vi ville. Vi hade jättekul den kvällen, vi typ sprang omkring och lekte;) Jag somnade ganska sent men det var kul!:D

 

Nästa dag var jag trött på morgonen men det var ju inte mycket man kunde göra åt det. Det regnade ute och jag hade verkligen ingen lust att åka till Kolmården, jag hade ju dessutom varit där några år tidigare då Next G uppträdde där. Så när mamma och jag stod i kön för att köpa biljetter precis som alla andra gav vi upp. Vi kände inte att vi fick ut något av det här, så vi åkte in till Norrköping centrum och shoppade istället. Det var jättekul och vi hade jättemysigt. Jag fick två tröjor och ett par tofflor. Vi träffade de andra i gruppen på Vildmarkshotellet några timmar senare då det var dags för soundcheck. Den gick bra. Vi skulle typ uppträda för någon rik snubbe som fyllde 40 år och som skulle fira det på hotellet. Själva spelningen gick hur bra som helst, allt flöt på jättebra och han som fyllde år tyckte visst om det ocksåJ Jättenöjda med dagens bedrift bytte vi om och sen åkte mamma och jag hem. När vi kom hem var klockan runt nio så vi var uppe ett tag innan vi gick och la oss.

 

Idag har jag varit hemma och slöat. Har pratat med Vickan, ja, det är nog det enda intressanta jag har gjort idag. Och så har jag ju varit på Gröndal också som jag skrev tidigare.

Nej nu måste jag sluta. Vi höres!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0