Mollösund och skolan

Hejsan!

 

Förlåt verkligen för att jag inte har uppdaterat på så länge, glömde när vi var i Mollösund och orkade inte igår.

I Mollösund var det bra. Vi åkte dit på fredagen direkt efter att jag hade slutat skolan. Resan gick bra. När vi kom fram packade vi upp och åt middag. Pappa och mamma åt skaldjur och jag åt lax för jag är inte så förtjust i skaldjur.

 

Nästa dag gick vi upp mellan halv nio och nio. När vi hade ätit frukost gav vi oss av till varvet och tittade till Tettina. De tog upp henne ca en vecka efter att vi hade åkt hem och hon såg ut att vara i fin form. På eftermiddagen tog vi det bara lugnt och gick en promenad. På kvällen åt vi makrill, gott!

 

Nästa dag gick vi upp samma tid som föregående dag. Efter frukosten packade vi ihop, städade och gav oss av. Bilresan var lugn, jag lyssnade mest på talbok så tiden gick fort:-D Vi kom hem runt sex. När jag hade packat upp pratade jag med Vickan och det var roligt.

 

Idag har det varit skola igen. På bilden jobbade vi med hur man ritar ”Faraosnubbar”, det gick inte så jättebra för mig. På Svenskan som var nästa lektion blev jag äntligen klar med min berättelse om osynlighet som jag har skrivigt på ett tag nu. Hoppas den blev bra. På Engelskan gick vi igenom lite grammatik och rättade lite grammatikpapper som vi har jobbat med. Efter lunchen var det NO. Vi skulle göra lim. Jag jobbade med Sussi och Coco och det gick bra. Vi blev i alla fall klara;) På Språkvalet var det en oförberedd diagnos, hoppas det gick bra. På SO:n jobbade vi med lagar och regler i Sverige.

Nu ikväll har jag varit hemma, pratat med Vickan och ätit middag.

Japp, det var allt för den här gången, vi hörs om förhoppningsvis inte så många dagar den här gången;)

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: L a r a ~ Just me again. ^^

Lollo sötnos, ses vi nu på lördag? ( 2/10 ) Snälla säg att vi gör det!!! <33

Men vi ses ju på teaterlägret iaf! :DD <333

Kram Lara :D

2010-09-27 @ 23:31:17
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0