Lördagsrapport

Hejsan!

 

Nu är det lördag eftermiddag och vi har precis ätit lunch. Ikväll ska vi till några släktingar i Eskilstuna och sova över där.

 

I fredags var det skola. Dagen började med SO. Vi skulle skriva en varsin text om droger. Min blev ganska bra. Sen var det Engelska då vi gick igenom läxan om possessiva pronomen. Till lunch fick vi köttbullar. Efter lunchen var det veckans sista lektion som var Svenska då vi satt och läste. Innan vi gick fick vi tillbaka våra SO-prov som vi gjorde förra veckan. Jag fick 21/23 först men jag hade glömt en sak. Men när jag kunde förklara det fick jag 22/23 istället;) När jag kom hem tog jag det lugnt. Den här kvällen skulle mamma och pappa på NSS-festen (Nynäshamns segelsällskap) så Jacob och jag skulle vara ensamma hemma tillsammans med en kompis till Jacob. Jag var mest på mitt rum och pratade med Vickan. Snart är det teaterläger, jag längtar! Pappa kom hem halv tolv och mamma något senare.

 

Idag har jag varit hemma en del. Innan lunchen var mamma och jag i Ösmo och köpte lite blommor och sånt. När vi kom hem åt vi som jag tidigare skrev lunch och ja, det var allt sen sist. Jag tror jag bloggar nästa gång på måndag om jag orkar. Ha det så bra tills dess alla!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0