Bättre sent än aldrig...

Hejsan!

 

Visst sa jag att jag skulle blogga på måndag? Ja, det gjorde jag också… eller jag skulle ha gjort det i af men Vickan ringde så jag glömde bloggen;) Nu är det tisdag och vi har ätit middag precis.

 

I söndags kom vi hem från Eskilstuna. Kvällen innan var trevligt, vi åt och pratade. Vi var hemma hela dagen eftersom det regnade mycket.

 

Igår började skolan igen. Det hände inget speciellt så vitt jag minns, vi slutade 14.45. När jag hade kommit hem tog jag det lugnt. Jag pratade med Vickan i flera timmar, det var flummigt;D På tisdag ska jag åka till henne i Söderhamn! Där ska jag vara tills det blir fredag då vi åker ner till Stockholm. Vi ska på teaterlägret på Lillsved som är varje Alla helgona helg. Det brukar vara jätteroligt;)

 

Idag började dagen med Matte som blev inställd. Vi fick jobba med Engelska istället. Nästa lektion var det Matte istället men då var jag på Elevrådsmöte nästan hela lektionen. Efter lunchen var det Svenska. Jag jobbade med läsförståelse. Efter Svenskan var det Språkval och sen Idrott. Jag och några andra hoppade trampets igen. När skoldagen var slut hade jag Mobility innan mamma kom och hämtade mig och skjutsade mig till stallet. Jag fick Berra igen, YES<33 När jag kom hem duschade jag, åt och nu är jag här igen. Vågar inte säga när jag bloggar igen eftersom jag har mycket att göra många dagar framöver men vi hörs snart!

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: L 4 R 4 H ^^

Snart är det teaterläger! Fy sjutton vad jag längtar säger jag bara! :D

kramar till dig!

Clara

2010-10-26 @ 20:39:06
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0