Snart är det fredag!!

Hejsan!

 

Nu har vi precis ätit och jag har pluggat lite. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, har inte direkt gjort något speciellt de här dagarna. Igår var jag inne i stan på en ny intervju med projektet om hur funktionshindrade barn ska få vara med och bestämma mer om saker och ting och om beslut som fattas runt omkring de. Mötet var intressant, vi börjar lära känna varandra ganska bra i gruppen nu. Det var ingen Next G-träning så jag kunde åka raka vägen hem.

 

Idag var det en lååång och seg skoldag. Det började med SO. Vi har nu börjat jobba med ett nytt arbetsområde, Mesopotamien. Det är både kul och jobbigt. Vi ska hinna klart med en hel del saker på rätt kort tid. Hoppas det blir bra:-D På matten hände inget speciellt. Sen var det NO då vi hade prov om cellen. Det kändes väl sådär. Tror jag fick godkänt men det är definitivt inte det bästa provet jag gjort i sjuan. Efter lunchen hade vi idrott då vi hade snöbollskrig. Ja, nästan i af. Vi kastade tidningspapper men det kallades för snöbollskrig. Haha det var kul;) Det blev lite rörigt men det var kul med en annorlunda lektion. Sen var det Språkval då vi hade vikarie. Coco och jag hade kul då vi skulle komma ihåg en mängd glosor och försökte hitta någon form av strategi för det hela. Vi skulle komma ihåg och bokstavera ordet furieuse som betyder rasande på Franska. Haha det blev så här: Furi blev suri, alltså att vara sur. Eu blev Europeiska Unionen och se blev kort och gått ordet se. Så jag var sur på EU för att jag inte kunde se! Haha;) Dagen slutade med Elevens val. Vi börjar komma igång ganska bra med vår lunchkonsert. Hittills vet jag att jag ska spela piano på Love story och Utan dina andetag och sjunga på This is the life. Nu på kvällen har jag varit hemma och tagit det lugnt. I helgen ska vi mest vara hemma, skönt!

Haha nu fick jag hjärnsläpp, vet inte vad jag ska skriva så slutar nu!;D

/Lollo<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0