Lördag

Hejsan!

 

Nu är klockan nästan åtta och vi ska alldeles straxt äta middag. Idag på förmiddagen var vi hemma och pysslade i trädgården. Jag och mamma hjälptes åt att rensa rabatten. Efter lunchen pratade jag med Vickan. Alltid lika roligt;) Vid tre åkte vi till biografen för att se filmen om Cornelis W som hade premiär igår. Den var riktigt bra enligt mig. Det var en skådespelare som spelade Cornelis. Först trodde jag att det skulle göra filmen dålig och falsk men det gjorde att filmen blev ännu bättre. Absolut värd att se om man gillar honom. Vi lyssnar ganska mycket på honom i familjen, särskilt på sommaren när vi är i båten. När vi kom hem bastade mamma, pappa och jag. Sedan har jag inte hunnit mer idag. Igår hände inget speciellt så jag orkar inte skriva om det. Nu ska vi äta kött med rotfruktsgratäng och sen lite godis.

Vi hörs snart!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0