En bra film

Hejsan!

 

Nu har vi precis kommit hem från biografen, vi har sett Harry Potter och dödsrelikerna. Den var jättebra! Filmen var väldigt detaljerad och jag tycker att den här filmen följde boken mycket bättre en sexan. Längtar till del två även fast jag vet hur det kommer att gå. Nu till vad jag har gjort i veckan...

 

Igår var det skola. På morgonen var det guldstund, det vill säga när mentorerna pratar med varje enskild elev. Jag pluggade till Engelskaprovet. Sen var det Engelska, då pluggade vi också till Engelskaprovet. Efter lunchen var det Svenska då vi läste. Jag hade ingen bok så jag hade tagit med mig någon riktigt dålig bok hemifrån för barn mellan typ 8-9 år. På kvällen hade vi fredagsmys hemma. Vi åt god mat, tittade på TV och lyssnade på julmusik. Nu börjar det verkligen kännas att julen snart är här och imorgon är det första advent!

 

Idag har jag bara varit hemma förutom filmen. Imorgon ska vi nog fira första advent. Vi brukar alltid gå i kyrkan som en tradition och på kvällen ska mamma och jag på Horse Show i Globen! Kul!

Japp, det var allt för idag eller vad man nu säger...

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0