Skola och Next G-träning

Hejsan!

Maj är verkligen den månad på året då man har mest att göra. Det känns verkligen som om man inte får så mycket lugn och ro just nu men jag gillar att ha mycket att göra:D Idag var skolan som den brukar, det vill säga helt vanlig. Svenska, elevens val, franska, lunch, SO och matte. Fast det blev inte så mycket av med matten för jag, några andra i klassen och vår lärare satt och gjorde grupper till vår skolresa nästa vecka. Vi ska nämligen tävla i sex olika lag. När det var avklarat kom taxin och jag åkte hem. Jacob och jag spelade lite saxofon och piano ihop och så gjorde jag matteläxan. Sedan åt jag middag och efter det kom My, Charlie och Charlies mamma för att hämta mig och vi åkte in till Next G-träningen. Den här träningen bjöd inte på så mycket nytt, det var mest information och så sjöng vi I have a dream som vi ska sjunga på en konferens om ungefär två veckor. En massa politiker från hela världen kommer typ titta på så de måste man sjunga något som alla känner igen och ABBA vet ju alla vilka det är:) Efter träningen åkte vi hem och ja, vad har jag gjort sen? Inte mycket, har läst lite bloggar och gjort färdigt matteläxan. Men annars har det inte varit mycket kul idag. Känner mig ganska hängig på dagarna, har råkad på en ganska kraftig förkylning som jag hoppas bli av med snart. Men man vet ju aldrig, det kan ju ta flera veckor eller bara några dagar:(Men nu ska jag sluta klaga, ha det så bra allihopa:D

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0