Midsommar

Hejsan!

En nu ska jag berätta lite kort om midsommar igår.

Nu är vi i Trosa hos några vänner. Vi kom hit igår förmiddag med båten. Först åt vi lite lunch och Jacob och jag fick varsin blomsterkrans som vi kunde ha när vi dansade. Sedan gick vi ner till ängen där alla grannar och bekanta till de vi var hos skulle träffas i en timma eller så. Vi dansade runt midsommarstången, lekte lekar och fikade. Sedan spelade de flesta fotboll men mamma och jag gick till båten och badade. Det var jätteskönt för jag var hur varm som helst. När vi kom upp till huset var vi i köket och hjälpte till och pratade. Sedan kom killarna och de ville åka på deras vindsurfingsbräda som de sätter fast efter båten. Jag fick sitta i båten för jag ville inte åka den här dagen. Det var väldigt roligt att titta på killarna när de ramlade av. Haha;) När vi var klara med det umgicks alla gästerna ett tag innan det var dags för middag. Vi fick jättegod kyckling med potatis. Sedan repeterade Jacob, jag och Richard inför vår musikgissning som vi skulle ha senare på kvällen. Den gick rätt bra några grejer var vi lite osäkra på men det var i af roligt:D Sedan delades det ut priser  åt de tre bästa lagen. Sen var klockan mycket och vi gick ner tillbåten vid ett. 

Nu sitter vi i köket och pratar eftersom det regnar ute. Det här inlägget blev inget bra för jag har ingen punktdisplay så får be mamma läsa igenom. Men nu ska jag göra något annat. Jag, Jacob och Richard ska åka vindsurfingbrädan efter båten så jag också får vara med :-D

Vi hörs!

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Lara - Something To Tell

Låter som en härlig midsommar! :D <3

2010-06-26 @ 16:22:17
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0