Filmtajm m.m

Hejsan!

Nu är det inte mycket kvar i skolan innan det blir sommarlov, det betyder alltså att skoldagarna är korta och inte särskilt jobbiga. Hela förmiddagen idag har vi bara packat ner grejer. Efter lunchen tittade vi på en film som jag inte minns vad den heter men den var riktigt dålig. Det handlade om en kille som hette J, ja, ni läste rätt! Han älskade att spela Nintendo och han ville ställa upp i Nintendo-VM. Han hade hamnat på ett sjukhus på grund av att han på något skumt sätt hade förlorat sin ena hand. Han berättade sin historia för en annan patient på sjukhuset fast det han berättade spelades liksom upp och sen ibland kom man tillbaka till sjukhuset där han berättade. Han skulle typ åka till USA för Nintendo-VM men innan dess skulle hans riktigt sjuka släkt ha påskfirande eller något. Sen när han skulle ta taxin till planet som skulle föra honom till USA sa en liten kille en sak som gjorde J:s farfar helgalen så han tog en motorsåg, sågade ner några träd och sågade sen av handen på J och sen ja... Ni fattar nog hur sjuk filmen var. Efter filmvisningen fick vi åka hem. Jag var hemma ett tag och sedan åkte jag till stallet för att ha min sista ridlektion den här terminen. Jag hade Berra den här gången också men det gick inte alls lika bra som förra gången:-( Ajja, får ta nya tag till hösten. När jag kom hem åt vi snabbt och sedan tog pappa och jag vår lilla båt som heter Båtilia till Yxlö för farmor hade lite fest idag också eftersom hennes åttioårsdag faktiskt är idag. Grattis farmor<3 Några vänner till dem var också där och det var kul. När vi kom hem provade jag lite kläder till skolavslutningen och sedan sprang jag ner och skrev det här. Men nu är det slut för idag, tack och adjö för idag...

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Lara ^^

Haha, skum film! x'D

Jag slutade skolan idag ;D SOMMARLOVET HAR BÖRJAT!!! :D:D:D <33

2010-06-09 @ 23:03:53
URL: http://doooown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0