Ett kort inlägg om helgen

Hejsan!

Det här inlägget blir kort eftersom jag snart ska åka till Yxlö och sova över hos farmor och Karl-Erik.

Igår gjorde jag inget som är värt att skriva om. På kvällen var hela familjen nere vid NSS för där skulle det hållas en seglartävling och pappa skulle hjälpa till vid starten. Men det var regnigt så mamma och jag gick hem efter ca en timme.

Idag har jag inte gjort mycket heller. Mamma och jag har varit ensamma hemma och gjort lite olika saker. Vi cyklade bland annat på vår motionscykel och det gick ganska bra för oss båda. Men annars är det inte mycket mer jag har gjort i helgen, så jag säger nog hej då för den här gången.

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Lara - Something To Tell

Ha en trevlig sommar gullunge! :D <3

Kram Lara! :D <3

2010-06-15 @ 21:22:26
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0