En hopplös jojjo

Hejsan!

Nu sitter jag här och lyssnar på när Jacob och pappa testar varsin jojjo som vi har fått i hamnen. Vi var nämligen där och köpte glass nu i kväll och då fick vi med de på köpet. Jacob säger att de är dåliga men pappa säger att de är bra och han hade rätt!;) Flum är det i af:D Idag har jag varit hemma med pappa och inte gjort så där jättemycket precis. Sussi har varit hemma hos oss både igår och idag och det har varit kul. När hon hade åkt hem så gick vi ner till vår brygga och åt middag i solen. Var åkte också en snabbis till Tettina och för att lämna packning inför midsommar. Annars var det visst inte mycket jag har hunnit med. Håller typ på att garva ihjäl mig åt pappa och Jacob nu, det går inge vidare för de;D Ok, det här inlägget flummade över lite men det gör inget, lite kul måste man ju få ha:-D Nu ska jag titta på fotboll så hej svejs!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0