Snart åker vi...

Hejsan!

Det blev så att vi åker på långsemester idag, så just nu är det väldigt stressigt när det gäller packning mm.

Igår hände inte mycket, vi var mest hemma. På eftermiddagen spelade jag Fifa 10 med Jacob. I min första match vann jag med 4-2 och i den andra med 8-1. Sen åkte vi upp på stan med mamma för att låna böcker inför båtresan. På kvällen var vi i båten och packade in en del prylar som vi ska ha med oss.

 

Idag har jag bara varit hemma och packat och sånt. Just det, har jag berättat vart vi ska? Nej, tror inte det. Vi ska gå Göta Kanal och sedan segla på västkusten. Om vi hinner åker vi eventuellt upp till Norge i ett par dagar. Sedan efter fyra veckor lämnar vi båten på västkusten och åker hem. Nästa år kommer vi tillbaka och seglar hem henne till Nynäs igen via Danmark. Vi har aldrig seglat Göta Kanal tidigare, och jag tror att det kommer bli jätteroligt! Jag kommer försöka blogga så mycket jag kan från pappas dator i båten, men de inläggen kommer kanske inte bli så jättebra eftersom det varken finns tal eller punktdisplay på den datorn.

 

Men nu hinner jag inte skriva mer, vi hörs ute på sjön!

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Lara ^^

Hej! ^^

Jag är med och tävlar om månadens blogg och det vore supergulligt om du röstade på mig! Jag är då nummer 10 och länkar din blogg i två dagar om du röstar på mig! :)

http://bymalin.webblogg.se/2010/july/manadens-blogg-rosta.html#comment

Kram! :D

2010-07-19 @ 23:19:41
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0