Helgen som varit

Hejsan!

Nu känns det faktiskt att det är sommar så varmt som det är ute nu! Sen min födelsedag i torsdags har jag hunnit bada, hoppa studsmatta och varit ute på sjön.

På förmiddagen i fredags och en bit av eftermiddagen var jag med Jacob och vi hade kul. Vi badade fast det var iskaaaallt och det var inte skönt vill jag lova;) På eftermiddagen åkte hela familjen ut med Tettina till Lacka. Där träffade vi också våra andra kompisar som vi ofta träffar på sjön.

På lördagen åkte vi till Fifång, i bit från Lacka. Jag badade inte så mycket den dagen, kände inte för det. Senare på kvällen grillade vi alla tillsammans på berget.

Igår kom vi iväg någon gång efter lunch. Vi stannade precis innan vi kom hem och skulle tömma septitanken men maskinen funkade inte. Efter ett antal telefonsamtal och nästan en timmes väntan gav vi upp och åkte hem. Vi var hemma vid sex-tiden ungefär. Jacob och jag hoppade studsmatta med både mamma och pappa och sen badade vi. Det var lika kallt som i fredags, så det blev ett väldigt snabbt dopp! På kvällen åt vi pizza och sen tittade vi på VM-finalen. Heja Spanien!

Idag har jag bara varit hemma och haft en lååång telefonkonversation med Vickan. Vi typ flummade och testade en massa nya saker på mobilerna tills Vickan råkade göra så att hon måste slå pukkoden, och då kände vi att vi ”borde ge upp det här projektet nu.” ;-D

Sen har jag inte hittat på något mer sen sist så tack och adjö för idag:D

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0