Blindstyret mot blindstyret

Hejsan!

Nu är jag hemma igen och just nu sitter jag vid datorn och bakom mig sitter Vickan. Vi har hunnit med mycket sen sist.

Vi tog det mest lugnt under de dagarna vi var i Söderhamn, och igår åkte vi ner till Nynäs igen. Vi kom fram på kvällen. Vickan hann nätt och jämt packa upp för än vi gick ner till bryggan. Därifrån tog vi Båtilia till Yttre gården inte så långt här ifrån. Där åt vi picknick badade och hade det mysigt. Vickan och jag skulle egentligen inte bada men det råkade bli så. Vi skulle bara känna på vattnet och sen kastade jag en sten så att Vickan blev blöt. Sen gjorde hon samma sak tillbaka och sen var det igång. Vi smög på varandra på typ två meters avstånd som de blindstyren vi är;) Efter det var vi redan så blöta att vi doppade oss i alla fall. När vi kom hem lyssnade jag och Vickan på fotboll, stackars Ghana:-(

Idag var vi tvungna att gå upp tidigt eftersom Next G skulle spela i Nynäs och sound checken var redan klockan halv tio. Klockan tolv var konserten och den gick ganska bra frånsett att ljudet inte var det bästa. Jag sjöng solo på  Jag är inte rädd och Lyckliga mig. Jag var hes men det gick bra:D Sedan åt vi lunch tillsammans allihop. När vi nästan hade ätit klart var det godisregn. Det var så mycket att till och med Vickan och jag kunde få tag på en hel del. Vickan fyllde hela väskan och Jacob plockade också en hel del så godis har vi så det räcker ett tag framöver.

När godisregnet var över gick nästan alla ner till Hamnvik och badade. Det var ganska varmt i vattnet så man kunde vara i rätt länge. Vid fyra åkte vi tillbaka hem till oss. Vickan, jag och Jacob åt godis och lyssnade på fotboll. Sedan fick vi grillade hamburgare till middag, mums.

Imorgon ska vi till Grönan och det blir skoj det:-D

Vi hörs!

/Lollo<3

 

P.S. Ni måste hålla med om att jag var snäll som lånade ut min dator till Lollo när hon var hos mig..? Så att ni blev lite uppdaterade ;)

Apropå bananer och brödrostar föresten ... visst håller ni med om att jag var tvungen att hämnas på Lollo när hon skvätte isvatten på mig? Jag hade ju kunnat förfrysa om tummarna eller något och det hade ju inte vart särskilt kul om ni frågar mig …

Jaja, jag har väl inget intressant att skriva så då är det lika bra att jag slutar innan Lollo dampar på att jag skriver för långt.

 

/DEN BÄSTA VICKAN (Y)


Kommentarer
Postat av: Lara ♥

Påskharen och Tandfen, jag saknar er! ;'o Vääääldigt mycket!! :''( Vi måste ses snart ju! ;o <3

Kramisar Lara / Tomten ;) <3

2010-07-03 @ 22:46:26
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0