Lov!

Hejsan!

Nu är det lov! Sitter här med min dator som jag egentligen har i skolan. Jacob sitter bredvid och kollar på filmklipp på datan och vi lyssnar på musik.

Igår var det en kort och bra skoldag. Först samlades vi snabbt i klassrummet och sen var det avslutning i aulan. Lärarna gjorde en jätterolig show, super! Sen samlades vi i klassrummet innan vi hade en snabb lunch. Sen träffades vi en snabbis och fikade i klassrummet innan det var lov! Hemma tog jag det lugnt. På kvällen åkte vi till Hesselby för att fira pappas bror som fyllde år.

Idag har Jacob och jag varit hemma och tagit det lugnt. Mamma har precis varit här och vi har ätit lunch. Senare idag ska vi åka och hämta pappas nya bil. Ha det bra så hörs vi snart!
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0