Gott Nytt År!

Hejsan!

 

Oj, länge sen jag bloggade alltså! Vi har precis renoverat arbetsrummet där datorn står och därför har jag inte kunnat blogga på flera dagar.

 

Nu är det nyårsafton och vi ska ha en massa gäster hemma hos oss. En barndomskamrat till pappa och hans familj och Richard och hans föräldrar. Just nu är de andra ute och fixar mat i köket och jag har tråkigt. Sen sist har det varit väldigt lugnt trots att det har gått så lång tid. Mamma och pappa har jobbat en hel del och jag och Jacob har därför fått vara hemma.

 

I onsdags var Richard och de andra hemma hos oss på middag och på förmiddagen var pappa, jag och Jacob och badade i Ösmo.

 

Igår var jag och Fredrika inne i Farsta, Fredrika köpte presenter och jag var med. Sen fikade vi i Västerhaninge. Annars har det varit väldigt lugnt som sagt.

Nej nu hinner jag inte skriva mer, vi hörs snart!

/Lollo<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0